Историята на екипа на "Агенция за невъзможни мисии" в "Мисия невъзможна: Разпад" продължава да задържа зрителския интерес над екшъна, сочат обобщените данни от киносалоните. Шестият поред филм за агент Хънт и колегите му, който е изпълнен с познати и нови каскади и превъплъщения, е гледан вече от 44 291 зрители и има 506 202 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.
На втора позиция е анимацията "Хотел Трансилвания 3: Чудовищна ваканция", в който са включени всички познати герои от предните два филма. Ваканцията им, особено на Дракула, който си харесва капитана на круизния кораб Ерика и оттам следват редица забавни ситуации, е гледана от 111 240 зрители и отчита 990 142 лева приходи за месец на екраните у нас.
Трето място е за мюзикъла "Мама мия! Отново заедно", продължение на хитовия филм, създаден по световноизвестния мюзикъл от театралната сцена. За трите седмици у нас свързването на минало и настояще под звуците на АВВА и историята на Роузи, Таня и Дона са гледани от 47 702 зрители и отчитат 438 105 лева от билетите им.
На четвърто място е първата премиера от миналия уикенд - "Тъмна дарба", създаден по първата книга от поредица на Александра Бракен. Фантастиката за времето, в което малкото оцелели деца в САЩ са със свръхестествени способности, но са преместени в специални интернати, е гледана от 3 642 зрители и има 31 529 лева от билетите им за първите три дни на екраните у нас.
Пето място е за екшъна "Небостъргачът" с Дуейн Джонсън в главната роля. Случващото се в най-високата сграда на света по време на пожар, обхванал половината от върха ѝ, от който героят на Джонсън трябва да спаси семейството си, е гледано вече от 49 630 зрители и има 528 896 лева приходи след месец на екраните у нас.
На шесто място е втората премиера от миналия уикенд - "Историята на Кристофър Робин и Мечо Пух", създадена по образите на А. Милн и Ъ. Шепърд. Познатата на всяко дете история на малкото момче и приятеля му - плюшено мече, която този път се превръща в спасяването на възрастния Кристофър, е гледана от 2 899 зрители и отчита 26 027 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.
Седмо място сред най-гледаните филми е за биографичния "Дрейф", създаден по книгата на Тами Ашкрафт. Преминаването на Тихия океан след опустошителна буря и големи щети за над 40 дни на дрейф е гледано от 11 787 зрители и има 103 650 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.
На осма позиция е анимацията "Феноменалните 2". Продължението на първия филм отпреди 14 години, в което отново злодей предизвиква супергероите от семейството да спрат желанието му за световно господство, е гледано от 98 075 зрители и има 909 631 лева приходи за двата месеца по екраните у нас.
Девето място е за "Ант-Мен и Осата", направен по комиксите на "Марвел" от 60-те години на миналия век. Продължението на връзката между Ант-Мен и Хоуп, както и поредицата от мисии, пред които се изправя свръхгероят, е гледано от 34 786 зрители и има 374 575 лева приходи за петте седмици на екраните у нас.
Десета позиция е за драмата "Да обичаш Пабло", създадена по книгата на Вирхиния Валехо. Историята на най-известния колумбийски наркокартел през очите на любовницата на Ескобар е гледана от 44 311 зрители и има 404 582 зрители за двата месеца на екраните у нас.