Amazon.com все повече и повече прилича на традиционен търговец на дребно.
Онлайн гигантът залага на конвенционални практики, като планира да публикува коледен каталог с играчки, твърдят източници на Bloomberg, запознати с въпроса.
По думите им хартиеният каталог ще бъде изпратен по пощата на милиони американски домакинства и ще се предлага в магазините на Whole Foods в цялата страна – веригата супермаркети, която Amazon придоби миналата година.
Ходът е част от усилията на Amazon да интегрира инструменти като тези на традиционните търговци на дребно в своя бизнес модел.
Тя дори е обмисляла възможността да придобие част от магазините на Toys “R” Us по-рано тази година, твърдят източници, запознати със случая.
Всичко това се случва след придобиването на Whole Foods, с което гигантът направи огромен скок в бизнеса с физически магазини. След сделката за 13,7 млрд. долара Amazon интегрира веригата в своя огромен бизнес, включително като рекламира своите гласови асистенти и други услуги в магазините.
Говорител на Amazon е отказала да коментира темата.