Най-големият производител на алкохол в света засилва своите маркетингови ходове преди Световното първенство по футбол това лято, след като подобни промоции вече помогнаха за насърчаване търсенето в Колумбия и Перу, пише Bloomberg.
Ръстът на печалбата на Anheuser-Busch InBev за първото тримесечие е 6,6% и надмина очакванията на анализаторите, обяви главният изпълнителен директор Карлос Брито. Той твърди, че е “уверен”, че растежът ще се ускори, особено през втората половина на годината.
Кампанията на Budweiser за Световното първенство, най-гледаното спортно събитие в света, беше пусната тази седмица. Инициативата идва в момент, в който AB InBev работи, за да генерира повече приходи от спортни състезания и събития, след като напливът на по-малки брандове през последното десетилетие отдалечи потребителите от нейните предложения за масовия пазар. За да се справи с това предизвикателство, базираната в Льовен, Белгия, компания инвестира 2 млрд. долара в промотирането на своите марки и подобрявайки своята верига за доставки в САЩ.
В Колумбия брандът Aguila е увеличил продажбите си с над 50 на сто през първото тримесечие, подпомогнат от реклами, които подхранват носталгията по последния път, в който страната е играла на Световното първенство. Cristal се е представила добре в Перу като марка, подкрепяща националния отбор.
Тазгодишното първенство ще се проведе в Русия, пазар, доминиран от Carlsberg. Датската компания миналата седмица заяви, че руският ѝ пазар се е свил с 5% през първото тримесечие заради рестикциите за бутилиране и проблемите, свързани с международните санкции срещу страната.
AB InBev твърди, че във връзка със Световното първенство планира промоции на Budweiser в Аржентина и Нигерия, къдетое започнала да продава марката през март.
Книжата на AB InBev загубиха близо една четвърт от стойността си откакто компанията придоби SABMiller през 2016 г. в рамките на най-голямата сделка в историята на индустрията.