IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Синият деним се завръща

Все повече големи модни марки вярват, че той ще бъде новият двигател на растежа им

22:42 | 02.04.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

От Ralph Lauren до Calvin Klein - най-големите американски модни марки разчитат на завръщането на денима. Брандовете в индустрията отново насочват фокуса си към дънките, надявайки се, че те ще бъдат основен двигател на продажбите им, пише Bloomberg.

Индустрията за деним отстъпи силно през последните години, оставайки на заден план заради по-удобни модели като панталоните за йога. Миналата година вносът на еластични панталони от този тип в САЩ надмина този на дънките за първи път в историята според Американското статистическо бюро.

През последното десетилетие сините дънки бяха в застой от гледна точка на продажбите, а купувачите не се вълнуваха особено от тях.

И макар че Levi Strauss & Co от години се бори с този натиск от страна на еластичните панталони, вече има признаци за възстановяване. Производителят на дънки отбеляза 8% ръст на приходите за 2017 г., благодарение на значителното завръщане на женските модели деним. Това е най-силният ѝ годишен растеж от 2011 г. насам.

Междувременно луксозните марки помагат много за завръщането на денима. Те насочват интереса към сините дънки чрез различни подходи - модели с кръпки например. Други залагат на по-еластични модели, като включват еластан в дънките, за да предложат на клиентите онова, което търсят.

PCH Corp., която притежава Tommy Hilfiger и Calvin Klein, се радва на "невероятно подобрение" на своя бизнес с дънки по света, коментира главният изпълнителен директор Емануел Чирико. Той отдава това възраждане на популярността на стила от 90-те години, а PVH залага на маркетинг в тази област в момента.

Масовите марки също яхват вълната. American Eagle Outfitters постави рекорд за обем на продажбите миналата есен, след като успя да привлече тинейджърите в магазините си, предлагайки разнообразие от модели с деним.

Главният изпълнителен директор на GAP Арт Пек пък заяви по-рано този месец, че наблюдава “много добрo представяне” на женския деним.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:15 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още