Ние израснахме в ожесточена конкуренция от всякакъв род. Това е доста дисциплиниращо за един млад, прохождащ бизнес като нашия. Това каза Георги Минчев, съосновател на Сладкарници Неделя, в предаването "Бизнес среща" на Bloomberg TV Bulgaria с водещ Таня Кръстева.
"Историята на Сладкарници Неделя започна след един наш кратък, неуспешен опит за външна търговия, който се провали поради политическите събития в Либия", обяснява Минчев. Той каза още, че след външнополитическия шамар, който е преживял, решил, че може би във вътрешната търговия ще му бъде по-лесно.
"Сега, като се обръщам назад, не съм много сигурен, че това е така, но тогава решихме да изключим външнополитическия риск", допълни Георги Минчев.
Името "Неделя" идва с мястото, на което бе първото ни помещение - площад "Баба Неделя", разказа гостът. "Баба Неделя е българска учителка, будна възрожденка, допринесла много за възраждането на българското самосъзнание по българските земи. Този площад е кръстен на нейно име. Освен това, това е и един чудесен ден от седмицата".
"Ние израснахме като фирма в условията на изключителна конкуренция. Много пъти сме си говорили с колеги от провинцията, че в София е по-лесно, но конкуренцията бе изключително жестока. В периода 1994-2004 около нашата сладкарница в 800 м диаметър имаше около 15 сладкарници и всички бяха производители", разказа още съоснователят на Сладкарници Неделя.
Повече вижте във видеото.
преди 6 години Поискаха на мой познат 40000лв за сладкарница във варна- това е за година отговор Сигнализирай за неуместен коментар