Основната платформа Snapchat на Snap загуби част от блясъка си, или поне така смята една от влиятелните личности в социалните мрежи от клана Кардашиян-Дженър, пише Bloomberg.
Книжата на Snap понижиха стойността си с 6,1% в четвъртък, изтривайки 1,3 млрд. долара от пазарната капитализация на компанията. Това се случи, след като в сряда Кайли Дженър написа в Twitter, че вече не отваря мобилното приложение.
Независимо дали това е свързано с факта, че отскоро е майка или новият дизайн на приложението не ѝ харесва, изявлението привлече подобни отговори от част от нейните 24,5 млн. последователи.
Туитът на Дженър беше последван от друг от Maybelline New York, който пита своите последватели дали да остане в Snapchat. Брандът за продукти за красота, притежаван от базираната в Париж L’Oreal, заяви, че „нейните гледания в Snapchat значително са намалели“, но тя все още иска да се свързва със своите последователи.
Анализаторът на Citigroup Марк Мей препоръча продажбата на акции от компанията по-рано тази седмица, след като забеляза „значителен скок“ на негативните отзиви относно новия дизайн на приложението. Той очаква те да доведат до спад в потреблението, което ще засегне финансовите резултати.
Малко по-късно след публикуването на първия си туит, Кайли Дженър написа, че все пак още обича Snapchat.