Производителят на спортни стоки Adidas навлиза все повече в лайфстайл продуктите, обединявайки усилия със Zound Industries International, за да продава слушалки, съобщава Bloomberg.
Шведската компания Zound разработва две линии слушалки, които ще бъдат продавани под бранда Adidas от следващата година, включително една спортна линия, посочва компанията в изявление.
допълва, че ще проектира, разработва, произвежда и разпространява продукта в близко сътрудничество с Zound Adidas.
Споразумението подчертава усилията на гиганта в спортната търговия Adidas да се отдалечи още повече от корените си.
Германската компания се превръща в неочакван конкурент на технологичната Apple, която през 2014 г. плати 3 млрд. долара, за да придобие популярната линия слушалки Beats, създадена от рапъра Dr. Dre.
Zound, която е генерирала продажби за 1,04 млрд. крони (130 млн. долара) през 2016 г., продава други спортни слушалки под собствения си бранд Urbanears. Компаниите не разкриват финансовите условия на сделката.