Холивуд се оказа в период на почивка през уикенда на Суперкупата, а кината в Северна Америка предложиха само едно ново заглавие за широката публика – филма на ужасите „Уинчестър: Домът, който призраците построиха“ с участието на носителката на Оскар Хелън Мирън, коментира Bloomberg.
Продукция на Lions Gate Entertainment и CBS Films, продажбите от премиерата на “Уинчестър” през уикенда достигнаха 9,25 млн. долара в Северна Америка, нареждайки се на трето място в боксофис класацията, сочат изчисления на ComScore.
Според оценките лентата „Джуманджи: Добре дошли в джунглата“ на Sony Corp. се е завърнала на първото място в класацията с приходи за 11 млн. долара, което е изключително постижение за филм, излязъл на 20 декември. На второ място остана „Лабиринтът: Последният кандидат“ на 21st Century Fox с продадени билети за 10,2 млн. долара.
Уикендът на Суперкупата никога не е добър момент за премиерата на филм. Най-успешният дебют досега според консултантската компания Box Office Mojo, която следи пазара от 1982 г., е филмът „Хана Монтана и Майли Сайръс: Най-доброто от двата свята – Концертът“ от 2009 г. „Джуманджи“ обаче продължава да привлича фенове и да носи успех за Sony, която в момента е на второ място тази година по дял от местния пазар.
В лентата „Уинчестър“ Хелън Мирън играе наследница на известна оръжейна компания, която вярва, че е преследвана от призраците на хора, убити от оръжията на компанията. Филмът на ужасите се развива в седеметажната сграда Winchester Mystery House – имение, изпълнено с лабиринти и построено от истинската Сара Уинчестър в Сан Хосе, Калифорния.
Очакванията за филма бяха да генерира 8,5 млн. долара в дебюта си, сочат анализатори на Box Office Pro. Положителните оценки за лентата в RottenTomatoes.com, който следи коментарите на критиците, са само 12%.
С продажбите от уикенда „Джуманджи“ сега е събрал още 352,6 млн. долара от кината в Северна Америка и е най-печелившият филм за тази година.