IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Remy Cointreau предупреди, че силното евро ще удари годишната му печалба

В същото време френската група за алкохолни напитки обяви по-силни от очакванията продажби за третото тримесечие

19:44 | 19.01.18 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Френската група за алкохолни напитки Remy Cointreau заяви в петък, че силното евро спрямо щатския долар ще има голямо влияние върху годишната оперативна печалба, като в същото време обяви по-силни от очакванията продажби за третото тримесечие, предава Ройтерс.

Финансовият директор Лука Марота заяви, че силното евро спрямо долара ще свие годишната оперативна печалба със 17-18 млн. евро, което е доста над предишната прогноза за 10-11 млн. евро.

Акциите на групата поевтиняха с 3% след новината. От началото на годината досега цената им се е повишила с 4%, а през миналата година ръстът бе от 42%. 

Компанията, известна с коняка си Remy Cointreau, рома Mount Gay и ликьора Cointreau, каза още, че стабилното търсене по време на Китайската Нова година през февруари ще подкрепи продажбите за четвъртото тримесечие. Групата очаква, че ще задмине прогнозите на пазара с ръст на печалбата от 11% при постоянни валутни нива за годината до 31 март.

Remy Cointreau съобщи, че коригиран спрямо еднократните ефекти ръстът на сравнимите продажби е бил по-силен на ниво от около 6% през третото тримесечие до 31 декември.

Продажбите от коняк, формиращ над половината от приходите на компанията, са се увеличили с 5,5% на годишна база през тримесечието, което е над прогнозите за ръст от 4,6%.

Континентален Китай потвърди силната си инерция както през третото тримесечие, така и през деветмесечния период. САЩ, Русия, Африка и търговията на дребно в туризма също допринесоха“ за резултатите, казва Remy Cointreau в изявлението си.

Финансовият директор Марота допълни, че групата е „много оптимистично“ настроена за очакванията си за Китайската Нова година и след това.

Привличаме нови клиенти, повече жени, по-млади хора. Усещаме, че позиционирането ни е правилно“, каза той.

Компанията каза още, че продажбите на групата са достигнали 317,7 млн. евро през трите месеца до края на декември, което сочи растеж на сравнимите продажби от 3,2%, задминавайки оценката на анализаторите за ръст от 2,7%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:54 | 13.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още