Година след година ставаме свидетели на едно и също нещо в края на годината. Първо имаме „Черен петък“, след това - „Киберпонеделник“, после идват Коледа и Нова година. А в САЩ между двата празника има и Ден на благодарността.
Официално пристигаме в ежегодния спринт в края на годината. На 24 ноември търговията на дребно още веднъж ще призове тълпата, жадна за отстъпки, да отскочи до сайтовете и магазините. Много американци, но и европейци се възползват от добрите сделки или за да закупят подаръци още на първия етап от ваканционния спринт, или за да добавят ниските цени към покачващата се покупателна способност.
Статистическо проучване на Statista за навиците на купувачите през празничния сезон разкрива, че тези, които участват в лудостта "Черния петък", традиционно го правят само в ранните часове на деня. Поговорката “Рано пиле рано пее“ буквално се отплаща при тези промоции. Така че ако не принадлежите към 47-те процента, които планират да останат у дома, и търсите нов смартфон, нови дрехи или скъпи играчки за вашите деца, се подгответе да станете рано - в противен случай добрите предложения на "Черния петък" може да са изчезнали, преди да стигнете до магазините.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.