Най-голямата компания за пакетирани храни в света Nestle обяви в сряда, че ще реорганизира бизнеса си с храни за бебета, за да се опита да подобри представянето му, предава Ройтерс.
Швейцарската компания обяви, че от 1 януари подразделението ще бъде управлявано регионално, а не глобално.
Nestle поясни, че ще създаде „стратегическо бизнес подразделение“, което да поддържа глобална стратегия, управляваща глобалните функции като иновации, управление на качеството, съответствие и глобален производствен капацитет.
Ръководителите на бизнеса с храни за бебета ще бъдат посочени отделно за трите региона и ще имат за цел да прилагат тази стратегия на местните пазари.
„Новата организация ще позволи на бизнеса с храни за бебета на Nestle да постигне ускорен органичен растеж и да постигне по-добра ефективност“, каза Nestle.
“По-гъвкавата и ефективна структура ще позволи на Nestle да отговаря по-бързо на скоростно променящите се предпочитания на местните потребители, развиващите се регулации и потребители и да насочи търсенето към решения, съобразени със специфичните нужди“.
Nestle е един от най-големите производители в света на храни за кърмачета и лидер на ключовия китайски пазар.
Компанията обяви още, че двама членове на управлението напускат.
Стефан Катсикас, който е главният технологичен директор, напуска в търсене на „предприемачески и рискови капиталови дейности извън Nestle”. Той ще бъде заменен от Стефан Палцер, досега ръководител на Nestle Research Center, в началото на 2017 г.
Хейко Шипер, който е заместник-вицепрезидент за Nestle Nutrition, също напуска в края на компанията, отивайки в Bayer, за да ръководи бизнеса с потребителско здраве.