Часовникът за малките независими магазини за часовници тиктака все по-бързо, смята Richemont, швейцарският производител на марките Cartier и Vacheron Constantin, предава Bloomberg.
“Традиционната търговия на едро, особено на часовници, ще изчезне“, казва главният финансов директор на Richemont Буркхарт Грунд в петък в разговор с анализатори. „Средата там е доста тежка“.
Търговците на часовници на дребно излизат от бизнеса, докато по-големите играчи се консолидират, онлайн пазарът на часовници се развива, а производителите се опитват да спечелят по-голям контрол над финалните продажби. Отпадането на малки независими магазини за часовници се случва след изчезването на дистрибуцията от трети страни на други луксозни продукти, например писалки и кожени изделия.
Почти две трети от общите продажби на Richemont за първото полугодие са дошли от собствените му магазини, след като брандовете на компанията са изградили собствена мрежа, включително почти 600 бутика Montblanc. Производителите на часовници получават по-голям дял от печалбата, продавайки сами творенията си, което намалява зависимостта от дистрибутори.
Базираната в Женева компания заяви в петък, че Еманюел Перин, ръководител на международните продажби в Cartier, ще поеме диструбуцията на марките часовници Richemont. Работата му ще бъде да гарантира, че трети страни разчистват резервите си, докато компанията се фокусира върху ключови дистрибутори, каза Грунд.
преди 7 години Ами те и магазинчетата за камшици отдавна изчезнаха... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Предвид предстоящото масово чипиране на стадото , часовникът , особено пък ръчният ще отпадне изцяло от употреба . отговор Сигнализирай за неуместен коментар