IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Wal-Mart утроява продуктите в онлайн магазина си за празничния сезон

Най-големият търговец на дребно в света планира да засили продажбите си и да отблъсне конкурентите си по време на празниците

14:52 | 01.11.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Най-големият търговец на дребно в света Wal-Mart Stores планира да засили продажбите си и да отблъсне конкурентите си този празничен сезон, като удвои стимулите за клиентите, които купуват онлайн, и с промоции във физическите магазини, съобщава Ройтерс.

Веригата магазини заяви, че утроява избора си онлайн за празничния сезон до 60 млн. продукта и че ще предостави безплатна двудневна доставка за над 2 млн. продукта при поръчка за повече от 35 долара. Компанията заяви, че ще предложи отстъпки за онлайн поръчките, прибирани от магазините.

Компанията заяви, че магазините и уебсайтът ѝ ще предлагат по-ексклузивни продукти на компании като производителя на потребителски стоки Cuisinart и на аудио оборудване Bose.

Плановете бяха обявени на медиен брифинг за очертаване на стратегията на Wal-Mart за празничния сезон през ноември и декември – важен период за търговците на дребно, през който печелят огромна част от годишната си печалба и продажби.

Стив Братспайс, главен продуктов директор в Wal-Mart, заяви, че търговецът на дребно ще предложи „хиляди намаления“ или по-ниски цени на продукти, включително на 400 играчки на брандове като Lego и Nerf.

“Купуваме толкова много стоки, колкото смятаме, че можем да управляваме и продаваме. Смятаме, че сме в наистина силна позиция“, каза Братспайс.

Той допълни, че за трета поредна година търговецът на дребно ще се фокусира върху отстъпки и ще предлага най-ниските цени за продуктите, тъй като клиентите очакват по-последователно ценообразуване.

Wal-Mart ще проведе и над 20 хил. събития около празниците в магазините си, където потребителите ще могат да тестват и да опитват най-продаваните продукти, каза главният маркетинг директор Тони Роджърс, добавяйки, че компанията сериозно инвестира в подобряване на навиците за пазаруване в магазините си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:42 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още