Германският производител Beiersdorf, собственик на марката Nivea, повиши насоките си за годишните си продажби в четвъртък, позовавайки се на новите си продукти и по-силен растеж в Азия, най-вече в Китай, съобщава Ройтерс.
Базираната в Хамбург компания очаква продажбите ѝ да се увеличат с между 4% и 5% през тази година спрямо предишната прогноза за 3-4% и консенсусната оценка на анализатори, анкетирани от Ройтерс, за 4%.
Акциите на Beiersdorf поскъпнаха с 4,7% до 95,19 евро след новината, което направи компанията най-добре представящата се в германския основен индекс DAX.
Продажбите на дружеството са се повишили с 5,1% на органична база до 5,28 млрд. евро за първите 9 месеца на 2017 г., което е над оценката в анкета на Ройтерс за 5,11 млрд. евро.
Зад това повишение стои растежът в региона Африка/Азия/Австралия, който формира почти една трета от приходите на групата.
„Особено успешни сме в Китай. Това се дължи на ускорената дейност на електронната търговия“, каза главният изпълнителен директор Стефан Хайденрайх пред анализатори в конферентен разговор.
Растежът на Beiesdorf е положителна изненада, след като Unilever, чиито продукти Dove се конкурират с Nivea, миналата седмица обвини лошото време в Европа и ураганите в САЩ за разочароващите продажби за третото тримесечие.
Beiersdorf потвърди насоките си и за лек ръст на маржа на оперативната си печалба.