Шпионската комедия „Kingsman: Златният кръг“ успя да измести филма на ужасите „То“ и се изкачи до челното място в боксофиса в Северна Америка. Продължението на „Lego Филмът“ обаче не се представи достатъчно добре, пише NBC News.
"Kingsman: Златният кръг“ генерира 39 млн. долара в дебютния си уикенд, но „То“ продължава да привлича голяма част от зрителите. В рамките на уикенда екранизацията на едноименната книга на Стивън Кинг събра 30 млн. долара. Той е и най-печелившият филм на ужасите за всички времена, ако не се отчита инфлацията. Продукцията е генерирала 266,3 млн. долара от премиерата си досега.
“Kingsman” е продължение на продукция на Twentieth Century Fox от 2015 г., която събра 36,2 млн. долара при премиерата си, както и 414 млн. долара по света. Новата лента се радва на 51% положителни отзиви в Rotten Tomatoes. Филмът генерира 61 млн. долара в чужбина този уикенд, което означава, че за периода е събрал общо 100 млн. долара. Екипът вече планира и трета лента към поредицата.
Адаптацията на „То“, дело на Warner Bros. и New Line, може до известна степен да е повлияла на продажбите на билети за „Kingsman”. Малко анализатори вярваха, че „То“ може да привлича толкова хора в третата си седмица по кината. Филмите на ужасите обикновено бележат бърз спад веднага след премиерата си. Но „То“ вече се утвърди като най-големия хит за септември – известно облекчение за Холивуд след изключително слабия август.
"Lego Ninjago: Филмът“ се представи доста под очакванията, събирайки 21,2 млн. долара. Предишната лента от поредицата се появи през 2014 г. и стана хит. Тя генерира 469 млн. долара по целия свят. От своя страна “Ninjago” е втората лента на Lego за тази година след продукцията „Lego Филмът: Батман“. Последният събра 35 млн. долара при дебюта си и и събра общо 312 млн. долара, което показва, че новата лента се представя доста по-зле. Изглежда два филма за Lego са прекалено много за една година.
В рамките на втората си седмица по кината новата продукция на Дарън Аронофски „Майка“ не успя да обърне тенденцията. Лентата, създадена за 30 млн. долара, беше остро охулена от критиците. Филмът, в който участва Дженифър Лорънс, слезе до шесто място в боксофиса със своите 3,3, млн. долара приходи.