Wenner Media обяви, че обмисля стратегически възможности за мажоритарния си дял в списание Rolling Stone, след като базираният в Ню Йорк издател продължава да измества фокуса си от бизнеса с печатни медии заради спадащите рекламни приходи, съобщава Ройтерс.
Компанията наскоро продаде другите си две списания – Us Weekly и Men’s Journal, подчертавайки трудностите на индустрията, докато приходите от реклама спадат в епохата на все по-конкурентна интернет среда.
Миналата година сингапурската BandLab Technologies купи 49% дял от Rolling Stone.
Rolling Stone, най-известното списание сред музикалните медии, има 12 международни издания в Австралия, Аржентина, Бразилия, Колумбия, Франция, Германия, Индия, Индонезия, Италия, Япония, Мексико и Русия. Компанията твърди, че достига публика от над 65 млн. души.
Списанието е известно с авангардния си стил на отразяване на кореспонденти като Мат Тайби, който нападна титаните на Wall Street по време на глобалната финансова криза, и покойния Хънтър Томпсън, създател и най-ярък представител на т.нар. гонзо журналистика – субективен стил на журналистическо повествование, който се води от първо лице, с преувеличени оценки и груба лексика.