IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Nestle прави нова стъпка към имиджа си на компания за здравословни храни

Тя придоби американския производител на безмесни замразени храни Sweet Earth

15:32 | 07.09.17 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за хранителни продукти Nestle придобива Sweet Earth, базиран в САЩ производител на безмесни замразени храни. Ходът е част от опитите на Nestle да разшири портфолиото си от по-здравословни продукти, предава Ройтерс.

Швейцарският гигант обяви днес, че придобиването на Sweet Earth бележи първата му стъпка на американския пазар на растителни храни – глобален сектор, който расте с двуцифрен процент годишно и се очаква да достигне 5 млрд. долара до 2020 г.

Nestle и други компании от хранително-вкусовата промишленост се борят със забавяне на растежа на продажбите, докато вкусовете и навиците на потребителите се променят. Последното пък облагодетелства по-малки брандове, чиито продукти са смятани за по-здравословни и специално приготвени.

Unilever обяви също днес придобиването на малкия бранд за органичен билков чай Pukka.

Netsle, която е известна с десертите KitKat, с Nescafe и Hot Pockets, не разкрива колко е платила за придобиването на Sweet Earth, която произвежда замразени храни, бурито, сандвичи за закуска и бургери, използвайки алтернативи на месото, като тофу и сейтан.

Nestle обяви, че марката ще остане независима от американския ѝ бизнес с храни и ще продължи да бъде управлявана от своите създатели.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:43 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 6 rate down comment 1
Един Българин
преди 7 години
Статията не е статия , а е проучване. В този ред на мисли Нестле има изключително лош имидж сред потребителите, които знаят какво трябва и не трябва да ядат. Те са масовка и нямат никакъв шанс с политиката на подмяна на вкусове, съставки и прочие. Потребителите в България не са американци и дават много пари, но не и за псевдохрани. Имахте един сладолед с поне по етикет добри съставки (не перфектни), но и него прецакахте с глюкозо-фруктозен сироп, подобрено мляко , модифицирано незнам си какво, соев лецетин в шоколадите и пр. Е как да купуваме от вас? И 1лв да стане сладоледа пак няма да го купуваме. Имаше преди 30г два сладоледа - сметанов, единия с глазура т.нар. "варненски". Последния го купи Делта и съсипа с политиката си на "подмяна на вкусове". резултатът е следния ако преди съм давал 20лв на месец за сладолед днес давам 0лв. Същото е и с вафлите и шоколадите. Жената бременна, моли ми се ядело и се е няма как да получи вашите *** (на повечето големи фирми).
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още