Warner Music Group отчете 917 млн. долара приходи за тримесечието, приключило на 30 юни. Това е най-голямата сума за третото фискално тримесечие, откакто WMG беше придобита от група от инвеститори, водена от Едгар Бронфман – младши, за 2,6 млрд. долара в края на 2003 г., пише Music Business Worldwide.
И не само това: резултатите са с 41% по-високи от тези за същото тримесечие на 2012 г. - първото пълно трето тримесечие след като Access Industries придоби фирмата за 3,3, млрд. долара през 2011 г.
Общите приходи от дигитална музика са нараснали с 30% до 496 млн. долара, като представляват 54,1% от общите приходи от продажби.
"Нашата инерция продължава вече осмо поредно тримесечие на растеж на приходите, като през последните седем той е двуцифрен“, коментира Стив Купър, главен изпълнителен директор на Warner Music Group. “Нашите изпълнители и автори на песни създават страхотна музика и нашият екип се представя добре в една разрастваща се индустрия“.
Причината за растежа през третото тримесечие е стриймингът. Услуги като Spotify са генерирали 360 млн. долара приходи за компанията, което е с 58,5% повече спрямо същия период на 2016 г.
Приходите от сваляния на дигитална музика са спаднали с 27 на сто до 88 млн. долара.
Най-продаваните записи на компанията през тримесечието са на Ед Шийрън, Бруно Марс, Gorillaz, Clean Bandit и TWICE.
Общата оперативна печалба на Warner Music Group е нараснала до 51 млн. долара, в сравнение с 45 млн. долара преди година, в резултат от по-високите приходи.
"Горд съм, че екипът ни показва толкова добри резултати, особено като се има предвид тежките сравнения с тримесечието на миналата година“, допълни Ерик Ливайн, изпълнителен вицепрезидент и главен финансов директор на Warner Music. “Уверен съм, че 2017 г. ще бъде поредна силна година“.
Нетната печалба за третото тримесечие е достигнала 143 млн. долара, в сравнение със 7 млн. долара загуба година по-рано, а коригираната нетна печалба сега достига 149 млн. долара, спрямо 16 млн. долара загуба през същото тримесечие на 2016 г.