Когато Netflix представи данни за печалбата си за второто тримесечие днес, акционерите в компанията ще следят внимателно колко абонати е успяла да привлече най-голямата услуга за видео стрийминг в света, коментира Statista.
Според Netflix най-големият двигател на ръста на абонатите е ексклузивното оригинално съдържание на компанията. А ако се съди по данните на Academy of Television Arts & Sciences, компанията се справя отлично със собствените си телевизионни програми.
Когато Академията за пръв път публукува списъка си с номинации за тазгодишните награди Emmy, продукциите на Netflix получиха 91 номинации – значителен ръст спрямо 54-те номинации за 2016 г.
Изпреварвана единствено от HBO, Netflix сега е втората по успех мрежа/платформа от гледна точка на номинациите Emmy, оставяйки зад себе си телевизионни лидери като NBC, ABC и CBS. Когато компанията получи първите си номинации през 2013 г., никой не очакваше тя да победи, но в крайна сметка спечели три награди за „Къща от карти“.
През последните четири години обаче Netflix се установи като синоним на качествено съдържание. Именно затова на наградите Emmy по-късно тази година компанията със сигурност ще бъде поставена сред лидерите.