Германската верига нискобюджетни супермаркети Lidl включи бившия модел и моден дизайнер Хайди Клум в разработването на нова модна линия, засилвайки натиска си отвъд евтините хранителни стоки, с които е известна, съобщава Bloomberg.
Колекцията, описвана от Lidl като най-луксозната ѝ гама до момента, ще бъде продавана в магазини в Европа и САЩ по-късно през тази година, заяви компанията в съобщение от вторник.
Сътрудничеството със знаменитости е знак за засилване на усилията на Lidl да привлече по-заможни купувачи. Веригата магазини вече започна да продава по-луксозни стоки, като омари и френски макарони. Това е ново потенциално предизвикателство пред установените модни търговци на дребно в Европа, които вече се борят с привличането на купувачи в магазините си, след като потребителите все повече насочват разходите си по-скоро към дейности за свободното време.
Lidl заяви, че ще продължи да продава други, навлизащи модни брандове на всички места през годината „докато запасите свършат“.
Германската верига планира да отвори първите си 20 магазина в САЩ този месец и да разполага със 100 магазина по източния бряг до лятото на 2018 г.