Китайската технологична компания Alibaba Group Holding придоби напълно онлайн платформата за билети Damai.cn, предава Ройтерс, позовавайки се на новини от азиатския гигант. Той прави нова крачка напред в развлекателната индустрия, като разширява основния си бизнес с онлайн търговия на дребно.
„Ali обявява придобиването на Damai, част от нашата голяма развлекателна стратегия“, обяви компанията в своята платформа Sina Weibo. Alibaba инвестира за първи път в Damai през 2014 г.
В отделна публикация Damai заяви, че е щастлива да се присъедини към „семейството на Alibaba”. Освен това препубликува изявление на един от старши директорите на Alibaba, в което той посочва, че Alibaba вече притежава 100% от фирмата.
В изявление пред Ройтерс Alibaba е коментирала, че пълното придобиване на Damai “напълно съвпада“ с нейната нова стратегия и „представлява стратегическа част от веригата на стойността на нашия медиен и развлекателен бизнес“.
„Damai.cn ще бъде влиятелна платформа за разпространение на нашето медийно съдържание, както и за достигане до повече потребители и ангажирането им“, коментира Alibaba, допълвайки, че новопридобитата фирма ще работи заедно с нейните звена Alibaba Music, Alibaba Pictures и Youku.