Amazon планира да засили присъствието си в бизнеса с музикални фестивали в бъдеще, сочи реклама за открита работна позиция, пише Music Business Worldwide.
Компанията търси Старши програмен мениджър „Музика“, за да „подобри значително“ преживяването на 32 млн. души, които посещават музикални фестивали в САЩ всяка година. Тя твърди, че ще направи това чрез „засилен фокус върху иновациите от страна на нашите клиенти“.
Тя предполага, че въпросните иновации ще включват „физическо присъствие на фестивали“, което може да включва „храна на място и доставяне на продукти, персонализиран мърчъндайз за купуване, срещи с изпълнители и удобства като безжичен интернет, вода, места за зареждане на устройства и стаи за почивка“.
"Старши програмният мениджър „Музика“ ще вземе една идея – за физическо присъствие на фестивали с храна на място и доставка на продукти – и ще я превърне в реалност“, посочват от компанията.
Рекламата продължава с: „Ако се интересувате горещо от ролята на музиката в нашето ежедневие, изненадването и удовлетворяването на клиенти, създаването на уникални и запомнящи се събития и създаването на нещо от нищото, това е позиция за вас“.
В момента Amazon разширява присъствието си в бизнеса с музика на живо с услугата Tickets, която пусна през 2015 г. Тя позволява на потребителите да купуват билети за музикални събития, театър и други.
Бившият директор на Warner Music Лорънс Периър ще помага за експанзията на Tickets като неин директор.