IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

L'Oreal: Хаотичната политическа обстановка ни пречи да планираме дългосрочно

Франция остава труден пазар за козметичната компания, коментира изпълнителният ѝ директор

17:54 | 10.02.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Дългосрочното планиране става все по-трудно за козметичната компания L’Oreal, на фона на „хаотичната“ политическа обстановка, заяви главният изпълнителен директор на компанията Жан-Пол Агон, пише Bloomberg.

Франция остава труден пазар в момент, в който страната, чието внимание в момента е погълнато от едни от най-несигурните президентски избори, коментира главният изпълнителен директор на компанията. Групата отчете годишните си финансови резултати, които отговориха на очакванията на анализаторите, и обяви обратно изкупуване на акции.

Крайнодесният кандидат за президент Марин льо Пен иска да изведе Франция от еврозоната, а Великобритания започва да преговаря за излизането си от Европейския съюз (ЕС).

"Светът е толкова непредсказуем в момента, че ни е много трудно да планираме дългосрочно“, коментира Агон в интервю за Bloomberg Television. “L’Oreal е гъвкава, така че можем да се адаптираме спрямо еволюцията на света, което е особено важно във времена като сегашните“.

Излизането на Франция от блока обаче „ще бъде наистина лошо“, коментира той. И все пак до момента Brexit донесе на L’Oreal благоприятна среда от гледна точка на продажбите ѝ във Великобритания, благодарение на спадането стойността на паунда, което насърчи туризма в страната.

"Тази година ще бъде хаотична“, обясни той и допълни, че светът става все по-несигурен и сложен, като тази тенденция се задълбочава.

Част от несигурността се дължи на новата администрация на американския президент Доналд Тръмп и потенциалните заплахи за вноса. На САЩ се падат около 27% от продажбите на L’Oreal, което до момента превръща страната в най-големия пазар на компанията, посочва Агон.

„Зависи за какъв вид протекционизъм става дума“, коментира той. „Ние винаги сме имали политиката да произвеждаме там, където продаваме. Ние произвеждаме в САЩ за американските потребители, в Китай – за китайските. Така че по-голямата част от това, което продаваме в САЩ, го правим в САЩ“, заключи той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:43 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още