Китайската компания Alibaba подписа 12-годишно партньорство с организаторите на Олимпийските игри за представянето на облачни услуги и на такива за електронна търговия за събитията му. Новината беше обявена от китайския технологичен гигант днес, пише CNBC.
В рамките на партньорството Alibaba ще предостави облачни услуги на Международния олимпийски комитет, за да помогне игрите да се проведат по-ефективно. Предвижда се Alibaba да предложи услуги за поддръжка на анализа на големи обеми от информация, посочва компанията в информация, изпратена до медиите.
Освен това двете организации ще създадат платформа за електронна търговия, за да продават брандирани стоки, свързани с Олимпиадата.
Alibaba ще оптимизира и услугата за видео стрийминг Olympics Channel за китайската публика.
Партньорството ще е в сила до 2028 г. и обхваща и Зимните олимпийски игри в Южна Корея през 2018 г.