Много компании избират по Коледа да дадат пари за благотворителност, но пропускат да направят коледни подаръци за служителите.
„За мен изглежда дребнаво и жалко да не бъдат направени и двете неща“, казва социалният коментатор Ларш Кнапахьо, цитиран от шведския сайт Dagens Nyheter.
Правете винаги символични подаръци за Коледа, съветва той собствениците на компании.
Той дава пример с компания, която наскоро се похвалила, че вместо да даде коледни подаръци на сътрудниците, са дали 100 хил. крони на "Лекари без граници" (над 20 хил. лв.). Това е свързано с ценностите на компанията, обяснил е президентът й.
Експертът обаче коментира, че фирмата има 40 служители и реализира печалба от 1,2 млн. крони. За малки, символични подаръци компанията ще даде най-много 5 хил. лв., изчислява той.
Жалко е това да не се случи, защо да не бъдат направени и двете, коментира Ларш.
Покажете на служителите, че те са най-важният ресурс, казва експертът.