Американският телевизионен канал CBS ще прави телевизионна продукция, базирана на популярната рубрика Carpool Karaoke от американското токшоу The Late Late Show with James Corden, за музикалната онлайн услуга на Apple. Това е поредният знак, че технологичният гигант има все по-голям апетит към оригинално видео съдържание, пише Bloomberg.
Серията видеа ще включва 16 епизода, в които известни личности ще се возят в кола заедно с водещ, чието име предстои да бъде обявено, разкриха компаниите в изявление. Новите епизоди ще се появяват всяка седмица и ще са достъпни за абонатите на Apple Music в над 100 държави. Стартовата дата на излъчванията все още не е обявена, но снимките ще започнат скоро.
Carpool Karaoke е популярна рубрика от The Late Late Show with James Corden, в което водещият на предаването кара кола, пеейки и говорейки си с известни личности като Мишел Обама и Стиви Уондър.
От своя страна Apple инвестира във видео, за да привлече повече потребители към своята музикална услуга и да изпъкне пред Spotify и YouTube. Компанията заяви преди време, че ще пуска видео сериали по света, както и продукция, базирана на живота на хип-хоп звездата Dr. Dre.
Carpool Karaoke се превърна в голям хит в интернет, с повече от 830 млн. гледания в YouTube от дебюта си преди година. Клипът с певицата Адел събра 119 млн. гледания за шест месеца.
По думите на старши вицепрезидента на Apple Еди Кю, който отговаря за софтуера и услугите на компанията, базирани в интернет, това е перфектната продукция за Apple Music, защото дава на абонатите ексклузивен достъп до техните любими изпълнители и известни личности.
Още по темата вижте в материала на Bloomberg TV Bulgaria!