IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

"Дивергенти 3: Предани" с най-слабия дебют на филм от поредицата

Лентата се изкачи до второ място в боксофиса в Северна Америка

12:15 | 21.03.16 г.
<p>
	<em>Снимка: Divergent Facebook page</em></p>

Снимка: Divergent Facebook page

"Дивергенти 3: Предани“, третият филм от сагата на Lions Gate Entertainment Corp., се изкачи до второто място в боксофиса в Северна Америка. Това се оказа най-слабият дебют на лента от поредицата. На челната позиция отново успя да се изкачи анимационната продукция „Зоотрополис“, пише Bloomberg.

“Дивергенти“, в който Шайлийн Удли играе млада жена, организираща бунт в дистопичния свят в Чикаго, генерира 29,1 млн. долара от продажбата на билети в САЩ и Канада, сочат данни на компанията за проучвания ComScore.

Анимацията „Зоотрополис“, в която главни герои са лисица и заек, е дело на Walt Disney. През третата си седмица по кината тя успя да спечели 38 млн. долара.

"Предани“ не се радва на достатъчно добър сюжет според Los Angeles Times. Освен това събра множество слаби отзиви. Недостатъчно добрият старт на продукцията показва предизвикателството пред Lions Gate да постигне успеха, на който се радваше с поредиците „Игрите на глада“ и „Здрач“, залагайки на нови хитове. Двата предишни филми от „Дивергенти“ генерираха по над 50 млн. долара в премиерните си уикенди. Четвъртият и финален филм ще се появи по кината през юни 2017 г.

Hollywood Stock Exchange прогнозира продажби в размер на 33,3 млн. долара през дебютния уикенд и 91,4 млн. долара за първите четири седмици прожекции в кината в САЩ и Канада.

От своя страна, „Зоотрополис“ продължава да носи успехи на Disney. През този уикенд сумата, генерирана от продажбата на билети на вътрешния пазар на филма от премиерата му досега, достигна 201,8 млн. долара според ComScore. Международните продажби пък надминаха 500 млн. долара, посочват от Disney.

Същевременно „Зоотрополис“ успя да надмине „Кунг-фу Панда 3“, превръщайки се в най-печелившата анимация в Китай. Филмът успя да генерира повече от 1,1 млрд. юана (170 млн. долара) от дебюта си на втория най-голям филмов пазар на 4 март.

През този уикенд лентата генерира приходи от 154 млн. юана според данни на Entgroup. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:00 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още