Шведската верига за облекло Hennes&Mauritz (H&M) отвори вратите на своя най-нов магазин в България и втори в Пловдив , съобщиха от компанията.
Магазинът на търговската улица на града – ул. „Александър I Батенберг” е разположен на 5 етажа и общо 2 600 кв. метра.
„Изключително сме щастливи да отворим вратите на втори магазин в Пловдив. Вярваме, че това е най-добрата шопинг локация в града и се радваме, че магазинът е разположен в прекрасна сграда с голямо историческо и културно наследство“, коментира по повод откриването Сандрин Галпароли, регионален мениджър на H&M за България и Гърция.
Шведската верига открива нови обекти у нас с бързи темпове след навлизането си на българския пазар през март 2012 г. Магазинът в Пловдив е 18-ти за марката в страната.
Повечето ѝ обекти се намират в София, но от 2013 - 2014 г. година марката започна да навлиза и в по-големите градове на страната и вече разполага с магазини във Варна, Бургас, Пловдив, Плевен, Стара Загора и Велико Търново.
В средата на миналия месец компанията откри 17-тия си магазин в България в Mall Sliven.
Към края на третото фискално тримесечие за компанията, което е приключило в края на август, България е шестият най-силно растящ пазар с продажби за 140 млн. шведски крони (над 29,5 млн. лева), което е под 0,3% от общия обем продажби на групата, показва отчетът ѝ. Това обаче е с 35 на сто повече спрямо продажбите по същото време на миналата година (104 млн. шведски крони, или малко под 22 млн. лева).
В местна валута ръстът на продажбите на H&M достига 31%.