“Спектър“ и „Фъстъчета: Филмът“ успяха да надвият новите премиери в САЩ втори пореден уикенд, пише Bloomberg.
Последният филм за Джеймс Бонд на Sony Corp. запази първата си позиция, генерирайки 35,4 млн. долара приходи в САЩ и Канада, сочат данни на Rentrak.
Продукцията на 20th Century Fox “Фъстъчета: Филмът“ също запази позицията си и остана на второ място в списъка с най-гледаните филми в Северна Америка, благодарение на своите 24,2 млн. долара.
Блокбъстъри като „Марсианецът“, който е по екраните от седем седмици, показаха, че са способни да се справят с новите нишови филми на пазара. Със сигурност резултатите ще се променят значително през следващата седмица, когато излезе друг голям франчайз - „Игрите на глада: Сойка-присмехулка – Част 2“.
„Джеймс Бонд и „Фъстъчета“ са силни брандове, които не са разочароващи, ето защо другите студиа не се опитаха да пуснат конкурентни заглавия“, твърди Фил Контрино, главен анализатор в BoxOffice.com. По думите му филмовата индустрия се намира в спокоен период преди старта на големите премиери в края на годината.
Сред новите дебюти в Северна Америка този уикенд беше комедията „Тиха нощ, луда нощ“ на CBS Corp., която генерира 8,4 млн. долара от продажби и се класира на трето място в боксофиса. BoxOffice.com очакваше сумата да достигне 7,3 млн. долара.
Лентата „The 33” на Warner Bros., която разказва за чилийските миньори, които бяха блокирани в мина повече от два месеца, се класира на пета позиция. Тя генерира приходи от 5,85 млн. долара в рамките на дебютния си уикенд. Филмът е базиран на книгата „Deep Down Dark” на Хектор Тоубър.
Третото ново заглавие от този уикенд „My All American” остана чак на 12-jо място, събирайки 1,39 млн. долара според Rentrak. Лентата има 35% позитивни ревюта в Rottentomatoes.com и се очакваше продажбите ѝ да достигнат 2,6 млн. долара.
Продажбите на десетте топ филма в Северна Америка този уикенд спаднаха с 24% спрямо година по-рано до 95,8 млн. долара.