Трилърът на Sony Corp. “The Perfect Guy”, който ще излезе в България на 30 октомври, поведе боксофиса в Северна Америка в рамките на дебютния си уикенд, изпреварвайки другите премиери, пише Bloomberg.
„The Perfect Guy” събра 26,7 млн. долара в САЩ и Канада, сочат данни на Rentrak. Филмът на ужасите „The Visit” и другата премиера -„90 Minutes in Heaven", се класираха съответно на второ и девето място в списъка с най-гледаните заглавия.
Резултатите се оказаха разочароващи за „The Visit”, която се очакваше да спечели първата позиция, изпреварвайки „The Perfect Guy”.
Трилърите са особено привлекателни за дамите, които представляват 70% от аудиторията на „The Perfect Guy” и 56% от тази на „The Visit”, посочват от Rentrak.
Анализаторите очакваха „The Perfect Guy” да събере 16,2 млн. долара, посочва BoxOffice.com.
“The Visit” генерира 25,7 млн. долара от продажби, което се оказа повече от прогнозата на BoxOffice.com за продажби в размер на 17,2 млн. долара.
Третият нов филм в Северна Америка - „90 Minutes of Heaven”, събра 2,2 млн. долара, като не успя да оправдае очакванията на BoxOffice.com за приходи в размер на 3,2 млн. долара.
Третото място в боксофиса в САЩ и Канада този уикенд зае „War Room”, а “A Walk In The Woods” и новата серия от поредицата „Мисията невъзможна“ си спечелиха съответно четвърто и пето място в списъка.
Продажбите на билети на десетте топ филма в Северна Америка нараснаха с 12% до 82,4 млн. долара спрямо година по-рано според Rentrak.