Датският производител на играчки Lego отчете 31% скок в печалбата за първата половина на годината, както и 23% ръст на приходите, пише Wall Street Journal.
Това е доста над ръста на американския пазар, който отбеляза повишение от 8% през същия пазар, посочват от NDP Group.
Датската компания заяви, че почти всичките ѝ пазари се радват на двуцифрен ръст, но в Азия той е най-голям.
"Силното представяне на цялата продуктова гама ни позволи да генерираме много добър резултат за първото полугодие на 2015 г.“, заяви главният изпълнителен директор Йорген Виг Кнудсторп. „Това е особено окуражаващо в сравнение с 2014 г., когато „Лего: Филмът“ подсили нашето представяне“.
От компанията твърдят, че нетната печалба се е увеличила до 3,55 млрд. датски крони (537,5 млн. долара) през първите шест месеца на годината. За сравнение, през същия период миналата година сумата беше 2,72 млрд. датски крони.
Lego, която е собственост на най-заможната датска фамилия, очаква продажбите ѝ да продължат да растат през 2015 г.
През първото полугодие тя продаде играчки на стойност 14,14 млрд. крони, благодарение на доброто представяне на продуктите Lego Ninjago, Lego Elves и Lego Creator.