Restaurant Brands International Inc., собственик на веригите за бързо хранене Burger King и канадската Tim Hortons, отчете печалба за второто тримесечие, която надмина очакванията на анализаторите, след като привлече клиенти с нови изгодни предложения и класически любими продукти, съобщава Bloomberg.
Компанията е постигнала печалба от 9,6 млн. долара, или 5 цента на акция, като за сравнение за предното тримесечие бе отчетена загуба от 8,1 млн. долара, или 4 цента на акция. Без да се взимат предвид специалните ефекти, Restaurant отбелязва печалба от 30 цента на акция. Анализаторите прогнозираха печалба от 25 цента на акция, сочат данни на Brands Bloomberg.
Restaurant Brands, третата най-голяма компания за бързо хранене в света, отвори за последната година нови 141 обекта на Burger King в цял свят, както и 52 обекта на Tim Hortons.Тя използва специални предложения и добави продукти в менюто си, като екстра дълъг сандвич със свинско месо и класическите пържени картофки, за да повиши приходите на Burger King.
Приходите от продажбите на американската верига са нараснали с 6,7% през тримесечието. Оценките на анализаторите бяха за ръст от 4,3%. В САЩ и Канада приходите на Burger King са се повишили със 7,9% за трите месеца до юни. Общите приходи са се повишили до 1,04 млрд. долара, с което също надминават оценката от 1,02 млрд. долара.
Акциите на компанията поскъпнаха с 1,5% до 40,09 долара на 24 юли. Цената на акциите отчита ръст от 2,7% през тази година.
Отличните резултати идват на фона на недотам добри новини от конкурента McDonald's, който през миналата седмица отчете спад на приходите от 2% в САЩ.