Онлайн компанията за матраци Casper Sleep Inc. е привлякла 55 млн. долара рисково финансиране, съобщава The Wall Street Journal.
След полученото финансиране оценката на базираната в Ню Йорк компания възлиза на 555 млн. долара, твърдят източници за изданието. Оценката се отнася за бизнеса, свързан с директните продажби на собствената марка матраци.
Компанията стана известна отчасти заради доставката с велосипед на своето „легло в кутия“, матрак от мемори пяна и латекс, на клиентите в Ню Йорк само часове след направената поръчка.
Филип Крим, съосновател и главен изпълнителен директор на Casper, заяви, че целта на компанията в момента е да се превърне в „най-голямата марка, която е най-добрата във всичко, свързано със съня“, а не само само с матраци по поръчка.
Крим добавя, че стартъп компанията от 75 души ще използва новото финансиране, за да увеличи производството си на матраци и да заздрави веригата си за доставки, за да може да предложи възможността за моментална доставка и на клиентите си извън Ню Йорк.
Casper планира да излезе и на международно ниво, като компанията е в процес на избиране на мястото за централата си в Европа. Освен това компанията планира и продажби на възглавници и спално бельо в допълнение на матраците си от латекс и мемори пяна.
Новото финансиране е осигурено от няколко американски компании, но са се включили и известни личности като актьорите Леонардо ди Каприо и Тоби Макгуайър, както и Адам Ливайн от Maroon 5.