Френският козметичен гигант L'Oreal заяви, че ще намали цените на продуктите, които внася в Китай, за да насърчи продажбите си в страната, след като китайското правителство обяви намаляване на вносните мита на част от потребителските стоки, за да стимулира забавящата се икономика, пише Wall Street Journal.
Подразделението на L'Oreal в Китай посочва в изявление, че компанията ще намали „цената на повечето от внасяните продукти“, за да насърчи китайските потребители да купуват повече.
Промяната на митата ще има „много ограничено въздействие“ върху цените на дребно на L'Oreal, ето защо намаляваме цените за потребителите, посочва компанията. Тя не предоставя допълнителни подробности за продуктите и цените им.
Китайското министерство на финансите обяви в понеделник, че ще намали митата наполовина на редица стоки, включително на костюмите, кожените облекла и обувките, като това ще се случи от 1-ви юни тази година. Митата за внос на козметика ще спаднат от 5 на 2%, докато пелените за еднократна употреба ще се радват на спад от 7,5% до 2%.
L'Oreal е една от най-големите компании за козметични продукти и такива за лична хигиена в Китай по продажби. Компанията се стреми да увеличи инвестициите си в научноизследователска и развойна дейност, за да предложи повече продукти и услуги в Китай. Страната е ключов пазар за L'Oreal по отношение на растежа.