"Утреландия“, новият филм, в който участва Джордж Клуни, оглави бокс офис класацията в Северна Америка в рамките на дебютния си уикенд, който съвпадна с уикенда, в рамките на който САЩ отбелязват Деня в памет на загиналите във войните, предава Bloomberg.
В рамките на три дни продажбите на билети достигнаха 151 млн. долара, което е спад в сравнение с година по-рано, когато те бяха 186,7 млн. долара. Сумата е и значително по-ниска от дебюта на „Бързи и яростни 6“ през 2013 г., когато лентата събра 254,6 млн. долара, твърди Rentrak Corp. Това е първата година след 2012 г., в която уикендът не се радва на дебют на филм, събиращ 100 млн. долара от продажбата на билети на вътрешния си пазар.
"Утреландия“ е името на новия филм на Disney, който заема името на серия подбрани тематични паркове. Лентата събра едва 32,2 млн. долара в САЩ и Канада, допълва Rentrak.
Въпреки че името направи филма значително по-разпознаваем сред феновете на парковете, показването на нови истории на големия екран е доста по-рисковано от показването на серии от филми и продължения на поредици, възраждащи стари герои. От своя страна Disney е инвестирала 190 млн. долара в продукцията на „Утреландия“.
Вторият най-гледан филм в Северна Америка се оказа лентата на Universal Pictures “Перфектният ритъм 2“. Той събра 30,3 млн. долара. Другият нов филм в класацията - „Полтъргайст“ на 21st Century Fox и Metro-Goldwyn Mayer, остана четвърти с 23 млн. долара приходи от билети.
"Лудият Макс“ събра 23,9 млн. долара и се класира трети в списъка. Петото място остана за „Отмъстителите: Ерата на Ултрон“, който се радва на приходи в размер на 20,9 млн. долара през този уикенд.