Компанията Uber, предлагаща възможности за споделено пътуване, се насочи към индустрията с доставки на бързи закуски, пускайки нова услуга, наречена “UberFRESH”. Последната има задачата да доставя храна от местни ресторанти за по-малко от 10 минути, пише Forbes.
Новината дойде от официалния блог на Uber, в който се посочва, че новата услуга ще бъде достъпна само в Санта Моника между 26-и август и 5-и септември.
Всички в областта ще могат да си поръчат обяд между 11:30 ч. и 14:30 ч. от селекция от популярни местни заведения за хранене. Клиентите ще могат да избират по едно меню на ден, което ще струва 12 долара и ще пристига с безплатна бисквитка.
Uber не предвижда да наема нови служители за целта. Вместо това ще използва своите шофьори да доставят храната от ресторантите до клиентите. За доставката ще се плаща допълнително, но шофьорите няма да могат да оставят колите си, за да предадат храната. Вместо това клиентите ще трябва да отидат до автомобила, за да получат поръчката си.
Ако услугата стане популярна, Uber ще я разшири и в други райони.
Компанията търси възможности бързо да разшири таксиметровите си услуги на нови територии, но проучва и алтернативните източници на доходи като UberFRESH.
Наскоро Uber пусна експериментално и услугата Corner Store във Вашингтон. Тя позволява на клиентите да правят поръчки на всякакви битови предмети и да ги получават в рамките на същия ден.
Corner Store до голяма степен напомня на UberFRESH. Клиентите имат право да изберат шофьора и имат избор от около 100 артикула, които могат да поръчат. Това поставя Uber в пряка конкуренция с други подобни услуги за доставки в рамките на един ден, включително Amazon и Google.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.