IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Резултатите на Mattel затъват надолу заради лошото представяне на Barbie

Най-прочутата марка кукли в света се сблъсква с големи конкуренти и губи позиции в ключови вериги магазини

17:11 | 17.10.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Mattel все още не се е отказала от Barbie. Компанията планира силна маркетингова кампания през четвъртото тримесечие във връзка с изключително важния празничен сезон, надявайки се да спечели повече, предлагайки промоции.

В момент, в който американските потребители внимателно следят разходите си, цените на куклите Barbie остават по-високи от тези на конкурентите. В Wal-Mart куклите принцеси Funville Sparkle Girlz струват по 4.97 долара, докато barbie Fashionista е на цена от 7,97 долара.

Проблемите на Mattel не свършват тук. Наскоро компанията загуби лицензионна сделка с Walt Disney за производството на кукли, базирани на образите на известни принцеси като Пепеляшка и нови героини като тези от „Замръзналото кралство“. Mattel ще трябва да прехвърли правата към конкурента си Hasbro през следващата година.

През май Mattel нае отново Ричард Диксън, който през 2010 г. успя да възроди продажбите на Barbie. Той заема поста бранд директор и ще отговаря за маркетинга и развитието за всички продуктови линии на компанията.

Mattel се надява, че Диксън може да върне част от магията, която успя да внесе в бизнеса, когато пое Barbie през 2008 г. По това време продажбите на куклите намаляваха, докато нарастваше конкуренцията от страна на куклите Bratz и тези на принцесите на Disney. Диксън обнови гардероба на Barbie, направи го много по-стилен и създаде движещи се кукли със същата марка. Решението му се оказа успешно и продажбите нараснаха с двуцифрени стойности.

Завръщането на Диксън обаче се случва твърде късно, за да има значително влияние върху предстоящия празничен сезон, защото възстановяването изисква повече време. Но той е наредил внимателно разглеждане на всички продукти на Mattel, твърдят източници, запознати с въпроса.

Същевременно Mattel работи по подобряване качеството на Barbie и предлага повече аксесоари за куклите си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:47 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още