IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Големите производители на газирани напитки се обединяват около обща мисия

Те са готови да намалят калориите в своите напитки, за да се включат в борбата със затлъстяването

17:53 | 24.09.14 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Гигантите в производството на газирани напитки Coca-Cola, PepsiCo и Dr Pepper Snapple Group ще работят за намаляването на калориите в напитките от американската диета с 20% до 2025 г., като промотират бутилирана вода, нискокалорични напитки и по-малки бутилки, пише MarketWatch.

Планът представлява най-големия ангажимент от страна на производителите на газирани напитки за борба със затлъстяването в момент, в който индустрията преразглежда внимателно своите продукти.

Производителите се опитват да спрат новия данък върху сладките напитки, който ще бъде гласуван от жителите на Сан Франциско през ноември.

Американците отдавна не пият толкова газирани безалкохолни напитки и богат на захар портокалов сок, тъй като потребителите знаят повече за болести като диабета, което неминуемо започва да се отразява на цялата индустрия.

Консумацията на газирани напитки на глава от населението спада всяка година от върха, който отчита в края на 90-те години.

Доброволното споразумение, новината за което е съобщена във вторник, е дело на American Beverage Association и Alliance for a Healthier Generation – организация, създадена с цел подобряване здравето на децата.

"Това е продължение на желанието ни да бъдем част от решението“, посочва президентът на American Beverage Association Сюзън Нийли.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:30 | 13.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още