Производителят на алкохолни напитки Diageo отвори още една „Johnnie Walker House” в Китай и нови туристически обекти за търговия на дребно в Тайван и Индия, пише Red Luxury.
Ново „посолство на уискито“ отваря врати в Ченду, а новите туристически търговски обекти на компанията се намират на летищата в Таоюан в Тайван и Мумбай в Индия.
Трите нови магазина се присъединяват към други три подобни, които се радват на особена популярност в Шанхай, Пекин и Сеул от откриването си през 2010 г.
Ченду е четвъртият най-голям град в Китай, ето защо Diageo има интерес да насочи бизнеса си натам. От своя страна Тайван е един от най-големите пазари на уиски в Азия. Наскоро компанията инвестира голяма сума в бизнеса си на индийския пазар, като придоби United Spirits.
“Разширяването на концепцията за Johnnie Walker House в посока продажби на дребно на летищата, в партньорство с Diageo Global Travel, представлява значителна еволюция в нашия бизнес модел“, твърди Лорънс Лоу, генерален мениджър на Johnnie Walker House.
По думите му новите магазини и увеличаването на броя на водещите магазини в Шанхай, Пекин, Сеул и Ченду, дава възможност за ангажиране с марката, отговарящо на нуждите на модерния потребител на луксозни стоки.