МcDonald's вече призна, че има проблем с младежите, които държат храната, която купуват, да е по-здравословна и прясна, в сравнение с това, което веригата за бързо хранене предлага. Изглежда McDonald's се сблъсква с друг проблем, свързан с децата, пише BusinessWeek.
Компанията загуби първата позиция като веригата, предпочитана от най-много деца. Новият фаворит на малките клиенти е Chick-fil-A – една от множеството вериги за хранене, които са особено привлекателни, защото предлагат „истинска“ храна. Сред другите любимци е Chipotle.
Резултатите на McDonald's показват тази тенденция. Всички вериги за бързо хранене губят популярност сред семействата, а McDonald's се справя най-зле.
През 2011 г. семействата с дете на възраст на и под 12 години представляват 18,6% от клиентите на веригата, сочат данни на компанията за проучвания Technomic. До средата на 2014 г. делът на тези семейства спада до 14,6% от посетителите на McDonald's.
Кампаниите срещу McDonald's не стихват най-малко от десетилетие. На някои места децата учат в училище за здравословното хранене, а други вече имат доста изтънчен вкус.
Може би играчките в детското меню Happy Meal не са толкова примамливи. Американският маркетинг директор на McDonald's твърди, че компанията „поема отговорност към децата и семействата много сериозно и предлага избор на храни, които се вписват в рамките на една балансирана диета“.
По още едно нещо си личи, че McDonald's приема проблема наистина сериозно. Тя реорганизира своите маректингови усилия, съсредоточавайки се върху семействата, младите хора и възрастните, а не толкова върху категориите храни.


Неефиктивност в болничната система - ето колко пари губят лечебните заведения
Резервният вратар на Спартак Варна Илия Шаламанов-Тренков напусна отбора
Изпълнителното бюро на БСП подава оставка, но без председателя Атанас Зафиров
Заради еврото: Започва техническа адаптация на машините за билети във Варна
България и още седем държави от ЕС молят за пари, за да се справят с руската заплаха
Фарли: Ford тръгва към печеливши коли
ОИСР очаква 3,2% ръст за годината
ОИСР очаква AI инвестициите да продължават да растат
Тенденциите за излизане на ресторант според OpenTable, част 2
Тенденциите за излизане на ресторант според OpenTable, част 1
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Електрическият кросоувър на Bentley ще повтаря Porsche Cayenne
Патриарх Кирил: Руснаците да благодарят на Бог за Путин и за всичко, което Русия извършва
Слънчево и тихо ще е в сряда, в равнините ще има мъгли
Бен Афлек - на пиеса с двете си бивши съпруги
35% от българите са оптимисти, че 2026 ще е успешна, "евро" е думата на годината
БСП се обяви против приватизация или концесия на "Топлофикация София"