Датският разпространител на бижута на дребно Pandora отчита силни продажби през второто тримесечие, което го насърчи да повиши годишната си прогноза, пише MarketWatch. С основна заслуга за доброто представяне е силното търсене във Великобритания, както и на някои нови пазари като Русия.
Нетната печалба на компанията нараства с 54% до 662 млн. датски крони (119 млн. долара) между април и юни, спрямо 431 млн. крони година по-рано. Приходите се увеличават с 32% до 2,54 млрд. крони.
Компанията повишава прогнозата за годишните си приходи през 2014 г. до 11,0 млрд. крони от по-рано предвидените 10,5 млрд. крони, като очаква оперативната печалба да представлява 35% от общите приходи. Pandora вече очаква и броят на отворените през годината нови магазини да достигне 275, вместо 225, каквито бяха досегашните прогнози.
Компанията подписа споразумение за придобиването на 27 търговски обекта от най-големия си франчайз в североизточния регион на САЩ – Hannoush, като част от план за обновяване на търговската си мрежа.
„Като цяло САЩ се представят добре с изключение на североизточния регион, където вече стартирахме плана си за обновяване на търговската ни мрежа“, заявява изпълнителният директор на Pandora Алън Лейтън в изявление.