Модният гигант Ralph Lauren Corp оповести спад на печалбата си за първото фискално тримесечие от 10%, провокиран от продължаващите инвестиции в усилията за разширяване.
Продажбите на американския бранд, с изключение на новооткритите магазини, са нараснали 3%. Изключвайки валутните ефекти, ръстът на постъпленията е достигнал 1 на сто.
Президентът и главен изпълнителен директор Ралф Лаурен заяви, че компанията ще отвори нов магазин с площ 20 000 кв. фута в Китай – ход, които самият ръководител определи като "критичен", пише WSJ.
Ralph Lauren Corp, която притежава и луксозните марки Polo и Club Monac, представи по-силни продажби през последните тримесечия, тъй като любителите на лукса възстановиха доверието си след глобалната рецесия.
Компанията отчете печалба в размер на 162 млн. долара, или 1,80 доларана акция, в сравнение с 181 млн. долара, или 1,94 доларана акция, година по-рано. Анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters, очакваха печалба на акция в размер на 1,76 долара.
Приходите нараснаха с 3% до 1,7 млрд. долара. Компанията по-рано заяви, че очаква ръст на приходите в диапазона 3-5%.
Продажбите на дребно се увеличиха с 9 на сто до 960 млн. долара, докато тези в сегмента на едро спаднаха с 4% до 708 млн. долара.
Тримесечният отчет на дружеството показа още, че оперативните разходи са се увеличили с 10% до 799 млн. долара.
За текущото тримесечие Ralph Lauren очаква приходите да се покачат с 4-6%, стимулирани от ръста при търговията на дребно. Анализаторите прогнозират ръст от 8% до 2,07 млрд. долара.