Тежката зима в САЩ се отрази зле на резултатите за второто фискално тримесечие на компанията Six Flags Entertainment, която стои зад най-голямата верига увеселителни паркове в света, разкри в понеделник главният изпълнителен директор на компанията Джим Рейд-Андерсън.
По думите му удължената учебна година и по-кратките ваканции са ограничили посещаемостта и продажбите.
За да се справи със спада от 8 на сто в посещаемостта, Six Flags увеличи цените на билетите тази пролет. Целта на компанията е да примами клиентите да харчат повече по време на посещенията си в някой от 18-те ѝ парка, пише BusinessWeek.
Възможно ли е по-високите цени да накарат хората да стоят далече от увеселителните паркове? Мениджърите на Six Flags упорито обвиняват времето и влиянието му върху учебната година, а не новите цени за по-слабите резултати.
„Възможно е да има малък ценови елемент, но е наистина малък“, допълва главният изпълнителен директор.
Продажбите през тримесечието се увеличиха до 376,6 млн. долара в резултат от 11% увеличение на разходите на посетител. Но приходите се оказаха под сумата от 396,3 млн. долара, която анализаторите очакваха, и не е напълно ясно дали тенденцията на по-високи разходи от по-малък брой хора ще продължи.
Има три основни причини ръководството на Six Flags да е уверено, че увеличаването на цените е правилен ход. Първата е, че компанията винаги е предлагала по-евтини билети от конкурентите си като Walt Disney или Universal Orlando.
Освен това Six Flags разчита на високото удовлетворение на клиентите, което отчитат проучванията на компанията. Продажбите на сезонни билети, които се увеличиха с 9 на сто, осигуряват повтарящи се месечни приходи, уверяват мениджърите на компанията, подчертавайки, че търсенето на този продукт е голямо.
Суровата зима се отрази не само на резултатите на Six Flags. Рейд-Андерсън твърди, че заради лошото време компанията е отложила четири свои проекта.