IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

При избор от близо 200 телевизионни канала американските гледат едва 17

Сметките за кабелна телевизия на домакинствата в САЩ растат непрекъснато

21:26 | 08.05.14 г.
При избор от близо 200 телевизионни канала американските гледат едва 17

Макар и да имат близо 200 телевизионни канали, американците гледат едва около 17 от тях, сочи последното проучване на Nielsen, цитирано от Market Watch. Данните се отнасят за 2013 година.

Според тях има значителен ръст на броя на телевизионните канали в САЩ – от 129 през 2008 година до 189 през миналата година. Въпреки това увеличение обаче потребителите не гледат повече канали спрямо 2008 година.

Така се потвърждава теорията, че повече съдържание не означава непременно и по-голямо „потребление” на телевизионни канали. Зрителите се ръководят от качеството, допълва още докладът на Nielsen.

Данните показват, че клиентите получават по-малка добавена стойност за своите пари, анализира технологичният консултант Джеф Кейгън. „Кабелните компании добавят нови канали и увеличават цената, която плащаме всеки месец, но ние все още гледаме същите канали”, коментира той.

По негови изчисления сметките за кабелна телевизия през последните десет години се удвояват – в момента средно американците плащат по 90 долара  на месец за кабелна телевизия.

Други анализатори обаче смятат, че през последните години телевизиите в САЩ предлагат по-качествени шоу програми и сериали, които се превръщат в хит сред зрителите. „Това е добре за зрителите, защото означава, че те получават повече качествен продукт на повече канали”, коментира Дан Рейбърн. Според него секторът се развива много добре заради един основен фактор – изборът.

Ситуацията за кабелните телевизии обаче не е много добра, коментира още MarketWatch. Индустрията страда от спад на зрителите  - за първи път през миналата година платените телевизии отчетоха спад на потребителите. В същото време започва да се усеща конкуренцията на онлайн съдържанието, предлагано от стриймове.

Кабелните компании и телекомите, които предоставят телевизионни услуги, са загубили около 250 хил. клиенти през миналата година. Като цяло потребителите им са около 100 млн.

Клиентите обаче започват да недоволстват от месечните си сметки за телевизия, коментира още Кейгън. Според проучване на TechBargain 80% от потребителите смятат сметките за прекалено високи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:37 | 26.08.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още