IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Doritos изпитва любопитството на потребителите

Компанията пуска на пазара три снакса с мистериозен вкус в рамките на новата си нетрадиционна маркетингова кампания

11:06 | 26.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Има купувачи, които искат да знаят всичко за храната си – откъде идва, как е отгледана, вълнуват се от етичните въпроси, свързани с нея. Въпреки това все още има ентусиасти, които са щастливи да похапват неидентифицирани продукти.

Doritos се възползва именно от последните и пуска на пазара три вида снакс с необозначен вкус. Разновидностите на тортила чипса излизат по рафтовете на магазините с името Test Flavour 2653 (Тестов вкус 2653), пише BusinessWeek.

Новите пакетчета са от линията Doritos Jacket, а тези, които са достатъчно смели, за да ги опитат, ще могат да гласуват за любимия си вкус тази есен. Умишлено пазената тайна е част от маркетингова кампания, която насърчава феновете да бъдат „смели“ да опитат продукт, който изглежда като недовършен експеримент.

Интернет предлага хиляди видеоклипове на хора, похапващи странни неща, а това само доказва колко беззащитни са потребителите срещу собственото си любопитство. Но Doritos не иска да се възползва от дегустирането на ужасни хранителни продукти.

„Ние знаем, че смел означава различни неща за различните потребители“, посочва Джеф Клайн, старши маркетинг директор на Frito-Lay. По думите му компанията няма търпение да види как потребителите ще реагират на вкусовете и кой ще се превърне в техния любим.

Това не е първият път, в който Doritos предлага тортила със загадъчен вкус. През 2007 г. компанията предложи X-13D Flavour Experiment” - кампания, която позволи на потребителите да дадат име на мистериозния продукт. Снаксът пък има сходен вкус с друг, пуснат няколко години по-късно под името All Nighter Cheeseburger, въпреки че от компанията така и не потвърдиха какво име са избрали потребителите.

Година по-късно Doritos създаде кампания, наречена Quest, в която потребителите трябваше да познават мистериозен вкус, припомня още Business Week.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:32 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още