Джефри Брауър, бивш президент на Американското общество на архитектите на голф игрища, изкарва прехраната си именно чрез проектирането на такива пространства.
Тъй като през последните години търсенето на голф игрища в САЩ забави темпа си, той смята себе си за късметлия, тъй като има бързо разширяващ се списък от клиенти в Китай.
В азиатската страна популярността на голфа сред елита става все по-голяма, пише Red Luxury. Според Брауър голфът в Китай следва стъпките на модерната голф индустрия в САЩ.
„Те използват най-вече американски архитекти, в това число и най-големите имена в бизнеса“, посочва той.
"Новите игрища за голф в Китай са струпани предимно на югоизточното крайбрежие. Те са предимно частни и се отличават със своята пищност", уточнява Брауър.
Според базираната в Китай компания за проучвания Huidian Research китайската голф индустрия през 2013 г. е възлизала на 6,4 млрд. юана (1,03 млрд. долара), което е с 10% повече в сравнение с 2012 г.
Докладът на фирмата от март показва, че Китай е родина на около 1,1 млн. души, които играят голф. От тях 386 000 са активни играчи.
На фона на всичко това дизайнът на голф игрища продължава да се развива, а новите голф ентусиасти в Китай предпочитат да разполагат с всички удобства.
По думите на Брауер това е спортът на богатите, ето защо те искат да получат най-доброто и като цяло могат да си го позволят. Всеки играч си има собствена кола за голф, както и персонален носач на стикове.
Сградите на голф клубовете често са огромни и разполагат с отлични удобства и перфектно ниво на обслужване. На много от тези места служителите дори са повече, отколкото самите играчи.