Обувките, дрехите и спортното оборудване от Nike стават все по-популярни. Американската компания за спортни стоки успя да повиши продажбите си през третото фискално тримесечие (от декември до февруари) с 13 на сто до 7 млрд. долара (5,1 милиарда евро), обяви базираният в Бивъртън, щата Орегон, конкурент на Adidas, цитиран от Ройтерс.
Нетната печалба на Nike обаче се понижава с 21 на сто спрямо същия период на миналата година до 685 млн. долара. По онова време приходите от продажбата на модната марка Cole Haan подкрепиха баланса. Също така Nike се раздели и с британската футболна марка Umbro.
Но същевременно Nike предупреди за значително въздействие върху приходите, което се дължи на валутни сътресения в ключови развиващи се пазари. Загубата на стойност на някои валути в тези бързо развиващи се икономики спрямо щатския долар ще има негативно влияние върху продажбите, брутната печалба и растежа на приходите за новата започваща през юни фискална година, заяви главният финансов директор Доналд Блеър.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.