IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Abercrombie се насочва към аутлетите и магазините в чужбина

За първи път компанията произвежда дрехи специално за аутлетите си

11:07 | 27.02.14 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Abercrombie & Fitch започва да отвиква от въздесъщата си позиция. Младите потребители все по-често предпочитат марки като Urban Outfitters и GAP и империята за производство на тениски върви надолу.

По данни на компанията през последното тримесечие продажбите ѝ са се свили с 12% до 1,3 млрд. долара. Печалбата е паднала с 58% до 66 млн. долара след осчетоводяването на големи разходи за закриване на магазини, пише Businessweek.

Главният изпълнителен директор Майкъл Джефриз отново обясни слабите резултати с "трудната среда в търговския сектор", особено сред тийнейджърите.

Планът на Abercrombie е да засили представянето - за първи път фирмата произвежда дрехи специално за аутлетите си, вместо да използва други вериги за намалени дрехи, за да разпродава старите си модели. Abercrombie изпробва стратегията с аутлети в Сиатъл и Кент, Англия.

В същото време тя продължава да разширява присъствието си в чужбина. В момента има седем магазина в Китай и съвсем наскоро отвори обект в Дубай. Тази година има планове да закрие 70 магазина в САЩ и да отвори 16 в чужбина, включително в Шанхай.

Основният приоритет на ръководството обаче остава стремежът да се подобри женската линия, която в момента е по-слаба от мъжката. Това звучи като добра стратегия, но е по-лесно да се каже, отколкото да се осъществи на практика. 

Шефовете имат намерение и да увеличат разходите за маркетинг, като обърнат специално внимание на връзките с модните блогъри.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:37 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още