Abercrombie & Fitch започва да отвиква от въздесъщата си позиция. Младите потребители все по-често предпочитат марки като Urban Outfitters и GAP и империята за производство на тениски върви надолу.
По данни на компанията през последното тримесечие продажбите ѝ са се свили с 12% до 1,3 млрд. долара. Печалбата е паднала с 58% до 66 млн. долара след осчетоводяването на големи разходи за закриване на магазини, пише Businessweek.
Главният изпълнителен директор Майкъл Джефриз отново обясни слабите резултати с "трудната среда в търговския сектор", особено сред тийнейджърите.
Планът на Abercrombie е да засили представянето - за първи път фирмата произвежда дрехи специално за аутлетите си, вместо да използва други вериги за намалени дрехи, за да разпродава старите си модели. Abercrombie изпробва стратегията с аутлети в Сиатъл и Кент, Англия.
В същото време тя продължава да разширява присъствието си в чужбина. В момента има седем магазина в Китай и съвсем наскоро отвори обект в Дубай. Тази година има планове да закрие 70 магазина в САЩ и да отвори 16 в чужбина, включително в Шанхай.
Основният приоритет на ръководството обаче остава стремежът да се подобри женската линия, която в момента е по-слаба от мъжката. Това звучи като добра стратегия, но е по-лесно да се каже, отколкото да се осъществи на практика.
Шефовете имат намерение и да увеличат разходите за маркетинг, като обърнат специално внимание на връзките с модните блогъри.