"Не мога да ви кажа колко много хора идват при мен и ми казват: "О, филм за Lego? Мм, не. Толкова е очевидно", казва Лин, чиято идея била да убеди Lego да се възползват от тази възможност. По думите му преди пет години не е имало нищо очевидно в идеята за продукцията.
Днес компанията се справя доста добре. През 2012 г. Lego генерира 969 млн. долара печалба при приходи от 4 млрд. долара. Данните са стимулирани от 24-процентното увеличение в продажбите, благодарение на което Lego става вторият по големина производител на играчки в света.
Това е голям обрат за нея след като през 2003-2004 г. преживя злополучен период на експериментиране, който доведе до големи загуби. Основният урок на компанията от тези тежки години е да се фокусира върху играчките, да бъде по-предпазлива, когато експериментира и да работи с добри партньори.
При предишните си опити Lego се опитваше да свърши всичко сама, но често се препъваше по пътя си. По думите на Лин най-голямото предизвикателство за него било да спечели доверието на компанията. Амбицията на продуцента надхвърля баналното подобряване на репутацията на компанията.
Въпреки това през всичките тези години между производителя на играчки и създателите на "Lego: Филмът" не липсват разногласия. Докато се стигне до крайната версия, са родени цели три различни варианта.
От своя страна 48-годишната Уилфърт говори с премерени изречения и излъчва спокойствие, без да е маниакално въодушевен, както типичните холивудски търговци. Тя помага за осъществяването на връзката между филма, телевизията и видео игрите. За целта купува и продава лицензи, така че всичко около Lego да се насочи в сферата на забавлението. Нейната задача е не само да се увери, че Холивуд ще си играе щастливо с Lego, но също така да гарантира, че ще си играе достатъчно добре, без да съсипва имиджа на компанията.
Уилфърт ръководи малка група, която е интегрирана в цялостния маркетинг процес и в разработването на продуктите на Lego.
"На първо място е брандът и предоставянето на качествено съдържание, което комуникира с нашите ценности", категорична е тя. "Едно от големите послания на филма е, че всеки може да бъде креативен и няма грешен начин за строене с Lego. За нас това е наистина важно послание".
Уилфърт започва кариерата си в отдела за обслужване на клиенти, където отговаря на писма от почитатели или разговаря с разочаровани деца, които не са успели да се справят с изграждането на някой от моделите. В крайна сметка тя е прехвърлена в маркетинговия отдел, а през следващите 15 години работи на различни позиции. През 2003 г. се мести в Южна Калифорния и става момичето на Lego в Холивуд.