Светлините са ослепителни, лее се пот, а звукът е силен, много силен. За фен на Metallica това напомня на сбъдването на невъзможна мечта: да е на сцената с музикантите, докато те изпълняват най-големите си хитове.
Бандата, продала над 110 милиона албума, е уловена в 3D филм. Разтърсващият звук е придружен от гигантски реквизит и лазери, пише Bloomberg.
От китариста Кърк Хамет се лее пот, докато изпълнява солата на "One". Вокалистът Джеймс Хетфийлд подтиква публиката да пее с него любимата част "Die! Die!" на "Creeping Death". Ларс Улрих дава 100% от себе си на барабаните във всяка една песен.
"Metallica Through the Never" показва, че ако искаш да правиш пари, няма по-добър начин от това да рискуваш известна сума пари - дори много пари.
Музикантите са похарчили най-малко 20 млн. долара от собствения си капитал за проект, който според мнозина от бизнеса е търговско самоубийство. Сега обаче той чупи бокс-офис рекорди: през първия уикенд на пазара той регистрира продажби за 1,7 млн. долара - най-добрият резултат за концертен филм в IMAX кината.
Филмът, режисиран от Нимрод Антал ("Kontroll", "Predators") съдържа и драматичен разказ с участието на Дейн Дехаан (който ще играе в следващия филм за Спайдърмен), който пътува в търсене на мистериозен пакет.
"Когато седнах и се опитах да обясня на хора от Холивуд, че искаме да направим концертен филм, в който има история с актьори, те ме гледаха, сякаш съм от друга планета", разказва барабанистът и съосновател на Metallica Улрих.
Той отказва да разкрие точно колко е струвал филмът, но в интервю миналата година заяви, че бюджетът му е 20 млн. долара. Във видеоклип на страницата на Metallica във Facebook един от мениджърите на бандата, Питър Менш, обсъжда с бандата как да спестят 2 млн. долара, за да свалят бюджета на филма до 30 млн. долара.
"Зависи какво включваш в сумата", обяснява Улрих. "Броиш ли промоциите, маркетинга, записите на живо, сцената, която ще продължим да използваме в бъдещите си турнета", допълва той.
Във всеки случай похарчената сума е най-големият единичен разход в историята на бандата и е по-голяма от общия бюджет за всички техни записи до момента, според Марк Рийтър, друг мениджър на групата.
Към 20 октомври брутните приходи от "Through the Never" възлизат на 3,4 млн. долара по данни на Box Office Mojo. Концертният филм с най-големи продажби до момента е "Never Say Never" на Джъстин Бийбър със 73 млн. долара в САЩ.
Лентата на Metallica е заснета в продължение на пет дни по хокей игрищата на Ванкувър и Едмънтън в Канада. Саундтракът "Blackened" със сигурност е най-добрият запис на концерт в 32-годишната кариера на бандата.
преди 11 години Най-добрите ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар